Zlatý lístek, s podporou Médiáře, pořádá


logo


anketa o nejbizarnější počiny politických kampaní 2014


DALŠÍ INFORMACE O ANKETĚ A POŘADATELÍCH

Hlasovat můžete v pěti kategoriích, včetně kategorie královské – Největší bizár roku. Pro každou kategorii máte k dispozici jeden hlas.


Hlasovat můžete do 30. listopadu. Když nám dáte svůj e-mail, rádi vás upozorníme na výsledky.



Dobrý slogan mnozí považují za základ úspěšné politické kampaně. Za co ho považovali lidé stojící za následujícími výtvory, to nevíme. Ale rozhodně nás svou prací hodně potěšili. Který ze sloganů je podle vás nejvíc ujetý?

Často nestačí vymyslet dobrý předvolební materiál. Musíme ho i dobře umístit. Jinak třeba nebude fungovat podle představ zadavatele. Následující materiály každopádně fungují přesně podle našich představ. Který z nich je podle vás nejbizarněji umístěn?

Letošní eurovolby připravily opravdu kvalitní sklizeň šílených videí. Bylo to těžké, ale vybrali jsme pro vás pět, které považujeme za nejkrásnější. Kdo je váš favorit?

 

A my si původně mysleli, že komunální volby předvedou kampaň chudou na bizarní videa. To jsme se ale hodně spletli. A máme i jednoho senátního zástupce. Vyberte nám to nej!

Královská grand kategorie toho nejhoršího z nejhorších. Zde naleznete ty nejvýznamnější bizarnosti z voleb roku 2014. Hlasujte pro absolutního vítěze naší ankety!






    Anketa je součástí soutěže Zlatý lístek. Ta je prvním českým nezávislým oceněním politických marketérů, kde kampaně a jejich části posuzuje odborná porota složená z politických konzultantů, marketérů, reklamních a mediálních odborníků a akademiků.




    Zlatá lístek - cena politického marketingu


    Chcete znát ty nejlepší?

    Pracovali jste ve skvělém volebním týmu a vytvořili jedinečnou politickou kampaň? Dejte nám to vědět! Právě pro vás tu je odborné ocenění Zlatý lístek.



    Pořadatelé ankety

    logo-zl



    logo_ipm




    logo-bizar

    Mediální partner

    logo-Mediar