Děs a hrůza – nejbizarnější předvolební materiály hodnotí anketa WTF kampaně

Zlatý lístek Tiskové zprávy

10. listopadu 2014, Praha – Kandidát supermanem anebo batmanem, kandidátka v negližé, politická strana jako čistící prostředek anebo dobrý život na hřbitově. To je jen ukázka z perel letošních politických kampaní. Jejich bizarnost může veřejnost hodnotit v internetové anketě WTF kampaně, kterou pořádá Institut politického marketingu s podporou webu Médiář.cz.

,,Rostoucí počet chytrých telefonů s foťáky a připojením k internetu vynesla na světlo světa – a hlavně na Facebook – skvosty politického marketingu, které jsme snad ani vidět nechtěli“, komentuje rozšíření bizarních počinů v letošních předvolebních kampaní Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu. ,,Anketou chceme upozornit na to, jak se politické kampaně nemají dělat a samozřejmě také pobavit. Je protipólem právě probíhající soutěže Zlatý lístek, ve které můžou kandidáti, volební týmy a agentury bojovat o titul nejlepší kampaň,“ dodává.

Internetová veřejnost může do 30. listopadu hlasovat v pěti kategoriích: nejbizarnější slogan, nejbizarnější umístění, nejbizarnější video z eurovoleb, nejbizarnější video z komunálních a senátních voleb a největší bizár roku. V každé kategorii je možno udělit pouze jeden hlas. ,,V některých případech je skutečně obtížné vybrat to ,,nejlepší“,“ komentuje vybraný materiál Šíma.

Výsledky ankety budou vyhlášeny v průběhu prosince na webových stránkách WTF kampaně.

Do ankety jsou zařazeny materiály nominované návštěvníky serveru Médiář.cz a provozovateli facebookové stránky Český politický bizár. Lidé mohli nominovat jakýkoliv materiál použitý v politických kampaních v roce 2014. Pořadatelé nominace následně ověřili a vytvořili finální seznam, ze kterého může veřejnost do 30. listopadu vybírat ty ,,nejlepší“ počiny politických marketérů.

___________________________________________________________________________

Hlasování na http://zlatylistek.cz/wtf_kampane/

Zlatý lístek je první české nezávislé ocenění politických marketérů, kde politické kampaně a jejich části posuzuje odborná porota složená z politických konzultantů, marketérů, reklamních a mediálních odborníků, akademiků a dalších osob.  Do Zlatého lístku je možné se přihlásit do 28. listopadu 2014. Následovat bude dvoukolové posouzení, vyhlášení tří nejlepších kampaní se uskuteční  na slavnostním galavečeru 15. ledna 2015.

Vyhlašovatelem a pořadatelem soutěže je Institut politického marketingu o.s.

Kontakt pro média:

Alzběta Králová
tel.: 731 331 533
e-mail: kralova@politickymarketing.com