Partneři Zlatého lístku

Pořadatel

Hlavní partneři



Hlavní mediální partner

Mediální partneři






Institut politického marketingu

IPM vznikl proto, aby kultivoval a profesionalizoval obor politického marketingu v České republice. Vedeme volební kampaně, poskytujeme poradenství v oblasti politického marketingu a politické komunikace. Školíme kandidáty a volební manažery. Provozujeme online platformu pro sdílení know-how z oboru, pořádáme školení, semináře, konference.

PRAM

Naším cílem je pomáhat obchodním partnerům nejen s prosazováním značky na trhu, ale i s podporou prodeje výrobků či služeb, medializací a kompletní reklamní činností, včetně dlouhodobého strategického plánování. Umíme komunikovat tím správným způsobem s jednotlivými cílovými skupinami – médii, zákazníky, investory, zaměstnanci, státní správou a kýmkoliv dalším, koho potřebujete oslovit.

Daty.cz

DATY poskytuje informace z veřejných rejstříků a databází. Od tradičních vyhledávačů se však liší tím, že nekončí u jednoho zdroje, ale nabízí všechny dostupné na jednom místě rovnou více než deset. Největší výhodou služby je pak možnost sledování změn u firem a podnikatelů ať už prostřednictvím feedu, mobilní appky nebo emailových notifikací.
Cílem DATY je jednoduchou formou umožnit každému mít přehled o tom, co se děje u jejich zákazníků, konkurence či dodavatelů. Projekt také přispívá k transparentnosti podnikatelského prostředí a podílí se na rostoucím trendu otevírat veřejná data.

Wayra

Wayra is Telefónica’s global network of startup accelerators. Located in the heart of Europe, we help the most talented entrepreneurs within the whole CEE region to grow and build successful businesses. Our office is the youngest of 14 Academies scattered around Europe and Latin America.

Médiář.cz

Denně aktualizovaný web zaměřený na média, reklamu a marketing nabízí zpravodajství, databázi tuzemských reklamních kampaní, data o mediálním trhu, nabídky práce z oboru.

PR klub

I když má PR Klub za sebou 15 let existence, jeho původní myšlenky se nemění. Zakladatelé byli názoru, že je správné, když se příslušníci jakéhokoliv oborusdružují na základě své profese a společně hájí a prosazují její zájmy. S touto myšlenkou se ztotožňují i stávající členové a vedení Klubu. Záměrem proto je, aby Klub napomáhal k vyšší odbornosti profesionálních pracovníků PR, osvětově působil směrem k zaměstnavatelům a klientům, obecně rozlišovat prostor pro filosofii a přístupy PR, vytvářel domácí teoretickou základnu a zvyšovat společenskou prestiž této disciplíny.

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během osmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

Markething.cz

Markething.cz je volné uskupení studentů, absolventů a přednášejících na oboru Marketingová komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Web přináší aktuální události v oboru, nejnovější výzkumy, publikace a vlastní komentáře. Markething.cz se chce stát názorovým lídrem v oboru, který dokáže určovat nové trendy, zná minulost a umí propojit teorii s praxí. Texty procházejí ediční radou. Všichni, kdo se na tvorbě webu a textů podílejí, pracují dobrovolně a bez nároku na honorář.





Proč spojit své jméno se Zlatým lístkem?

  • Získáte jedinečný přehled o dění v oblasti českých politických kampaní 
  • Potkáte se s úspěšnými volebními manažery a odbornými porotci
  • Budete mít možnost nabídnout své služby a produkty běžne těžko oslovitelné cílové skupině
  • Pokud se profesně zabýváte některým z témat soutěžních kategorií, můžete se stát porotcem soutěže
  • Zúčastníte se slavnostního galevečera, kde budete mít výjimečnou příležitost nasbírat cenné kontakty

… mnoho dalších výhod partnerství se dozvíte, když nás zkontaktujete.