Ocenění za nejlepší kampaně si odnesli Svobodní, ODS a Láska

Zlatý lístek Tiskové zprávy

5. února 2015 v Praze – Grand kategorie soutěže Zlatý lístek vyhrály a nejlepšími kampaněmi roku 2014 se staly komunální kampaň ODS v Plzni, senátní kampaň Václava Lásky a komunální kampaň Žít v Úpici v kategorii nízkorozpočtová kampaň. Nejvíce dílčích ocenění získala kampaň ODS v Plzni.

V prvním ročníku Zlatého lístku, soutěže politických kampaní, se proti sobě v jedenácti kategoriích utkalo přes 200 kampaňových počinů. Nejvíce kampaní se přihlásilo do kategorie slogan. ,,Zlatý lístek dokazuje, že kampaně jsou tvořeny čím dál profesionálněji. Kandidáti a strany si uvědomují význam kampaní, a i když nemají dostatek finančních prostředků, tak kampaním věnují hodně úsilí a času. Zároveň také dokazují, že za dobrou kampaní nemusejí stát milióny,“ komentuje stav politického marketingu v ČR předseda Institutu politického marketingu Pavel Šíma.

,,Moment, kdy jsme si uvědomili, že bychom se přihlásili do soutěže o nejlepší kampaň  přišel po vyhlášení výsledku. Náš slogan ,,Plzeň  je jiná” začali používat naši protikandidáti. To byl pro nás signál, že by to mohlo vyjít. Když jsme se přihlašovali do tolika kategorií, tak jsme se trochu báli, jestli nemáme velké oči a nezískáme vůbec nic. Podařilo se,” komentuje úspěch Petr Sokol z týmu ODS v Plzni.

,,Ocenění naší kampaně vnímám především jako poděkování za skvělou práci, kterou odvedl můj tým, a také jako motivaci pro výkon  mého mandátu,” hodnotí úspěch senátor Václav Láska.

Ceny rozdala odborná porota složená z politických konzultantů, marketérů, reklamních a mediálních odborníků a akademiků. Oceněny byly vždy první tři kampaně v každé kategorii a dále porota určila ty nejlepší v grand kategoriích.

Trofeje pro Zlatý lístek navrhnul a vyrobil sochař, grafik a designér Richard Pešek, který je také autorem cen Alfréda Radoka.

______________________________________________________________________

Více informací o soutěži na: http://zlatylistek.cz

Zlatý lístek pořádá Institut politického marketingu. Hlavním partnerem je PRAM Consulting, Daty a Wayra, hlavním mediálním partnerem Médiář.cz a mediálním partnerem PR Klub, marketing journal.cz a Markething.

Institut politického marketingu vznikl, aby kultivoval a profesionalizoval obor politického marketingu v České republice. Vede volební kampaně, poskytuje poradenství v oblasti politického marketingu a politické komunikace. Školí kandidáty a volební manažery. Provozuje online platformu pro sdílení know-how z oboru, pořádá školení, semináře a konference.

 

Kontakt pro média:

Linda Kožušníková
tel.: 605 833 175
e-mail: kozusnikova@politickymarketing.com